Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2014 22:17 - Път
Автор: rossizoran Категория: Изкуство   
Прочетен: 5340 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 20.07.2020 01:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Случвало ли ти се е да се намираш в безпътица?

Много глупаво питане, нали...

В онази Безпътица, когато събличането на сивотата от душата ти прилича на безкраен и некадърен стриптийз..., когато вярата ти в Господ е изтъняла, но въпреки това ти търсиш своя Път, защото усещаш, че трябва да продължиш, макар, че не виждаш смисъл защо... И тогава..  ти само продължи, онова  „ малко цветно нещо ” , което ще стопи сивотата в теб е много близо.

И аз така, напук на себе си, продължих, за да ми се случи да намеря своята посока.

Както казваха някога поетите  „ в задъхания ден ” , аз реших да отида на... панаир.

 /На панаирите винаги е весело и шарено, но това са представи от едно минало време. Всъщност,  панаирите са пазари, периодично провеждани в дадено селище или в манастир, в определен празник през годината.

Не, нямах нужда от шопинг-терапия, не съм блондинка J

Имах нужда, за да „ купя ” нещо, с което да завия зъзнещата си душа.

Имах потребност  да разкъсам твърде тесния обръч на обикновената размяна ” Фернан Бродел .

   И така, разсъждавайки, пред мен  се материализира думата „ панаир ”. С думи прости, просто бях видяла реклама, че в София се провежда панаир на книгата. За секунди се телепортирах на мястото на събитието.

И започна търсенето на моето цветно спасение. Щандове отрупани с книги и хора, които посягаха към книгите, сякаш са чудотворни икони! Но моята къде е? Вярвах, че тя ще ме намери! Така и стана. Заковах се пред нея, почти както при Безпътицата-ни напред, ни назад.Разликата беше, че най-после сивотата се свлече безпомощна от душата ми. Отново се телепортирах в реалноста и ...гледах заглавието в безпаметност..защо ли...нямам рационален отговор. „ Цариградски друм ” от  Братислав Петрович!

Невероятен и вълшебен Разказвач! А превода на Таня Попова е брилянтен и дъхав!

image

„ Цариградски друм ” на  Братислав Петрович, се оказа моята чудотворна икона, която ми посочи Пътя!

 И знам, че много хора ще „ извървят „ този  „ Цариградски друм ” !!!





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rossizoran
Категория: Други
Прочетен: 250413
Постинги: 44
Коментари: 206
Гласове: 6398
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930